Reklamační řád vydaný společností LogiCall Česká republika, s.r.o., IČO: 268 49 551, se sídlem Čsl. armády 808/43b, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě pod sp. zn. C 28317 (dále jen „Společnost“).
-
-
Pracovník – zaměstnanec nebo osoba vystupující za Společnost.
-
Dlužník – Stížnost či Reklamaci je oprávněn podat pouze Dlužník obchodníka s nevýkonnými úvěry, se kterým Společnost uzavřela smlouvu o správě nevýkonného úvěru, a který byl Pracovníkem Společnosti osloven.
-
Stížnost – vyjádření nespokojenosti Dlužníka s nevhodným chováním či s nesprávným postupem Pracovníků Společnosti nebo obchodníka s nevýkonnými úvěry.
-
Reklamace – vyjádření nespokojenosti Dlužníka s činnostmi vykonávanými Pracovníky Společnosti nebo obchodníkem s nevýkonnými úvěry. Např. požadavek na splnění povinnosti k úhradě pohledávky v rozporu se skutečným stavem a výší pohledávky.
-
-
-
Stížnosti či Reklamace podávají Dlužníci písemně na adresu sídla Společnosti, elektronicky na e-mailovou adresu reklamace@logicall.cz nebo v naléhavých případech, které nesnesou odkladu, telefonicky na kontaktní telefon Společnosti uvedený na webových stránkách Společnosti (případně v průběhu nahrávaného hovoru Pracovníka s Dlužníkem iniciovaného Pracovníkem).
-
Ve Stížnosti a Reklamaci je Dlužník povinen uvést:
-
-
identifikační údaje osoby, která Reklamaci nebo Stížnost podává – jméno, příjmení, bydliště, kontaktní adresu u fyzických osob a obchodní firmu (název), sídlo, kontaktní adresu, jména a příjmení osob oprávněných jednat jménem právnické osoby u právnických osob, rodné číslo nebo datum narození u fyzických osob a IČO u právnických osob či fyzických osob podnikajících;
-
vylíčení skutečností, na jejichž základě je Reklamace nebo Stížnost podávána (popis události, datum, místo, jméno Pracovníka či identifikaci obchodníka s nevýkonnými úvěry);
-
požadavek na zjednání nápravy – cílový stav;
-
datum a podpis Dlužníka Reklamace nebo Stížnosti, případně jeho zmocněnce.
-
-
-
Dlužník je povinen ve svém vlastním zájmu sdělit co možná nejvíce podrobností o skutečnosti či jednání, na které si stěžuje, tak aby mohl přispět k rychlému vyřízení jeho Stížnosti nebo Reklamace.
-
Pokud Stížnost nebo Reklamace nebude obsahovat všechny náležitosti, je Společnost povinna bez zbytečného odkladu požádat vhodným způsobem Dlužníka o doplnění Stížnosti nebo Reklamace. Pokud Dlužník žádosti nevyhoví, je Společnost oprávněna Stížnost nebo Reklamaci písemně odmítnout pro nedostatek součinnosti.
-
Pro podání Stížnosti nebo Reklamace lze využít vzorový formulář, který je uveden v Příloze tohoto Reklamačního řádu a k dispozici v elektronické formě na webových stránkách Společnosti.
-
Pracovník Společnosti vyhotoví Dlužníkovi potvrzení o přijaté Stížnosti nebo Reklamaci, kde je uvedeno, kdy Dlužník uplatnil své právo, co je obsahem Stížnosti nebo Reklamace a jaký způsob vyřízení Dlužník požaduje.
-
Podání a vyřízení Stížnosti nebo Reklamace je zdarma.
-
-
-
Reklamace či Stížnosti zpravidla Společnost řeší bez zbytečného odkladu.
-
Společnost poskytne Dlužníkovi odpověď na jeho Stížnost nebo Reklamaci v souvislosti se správou nevýkonného úvěru do 15 pracovních dnů po dni jejich obdržení. Brání-li Společnosti překážka nezávislá na její vůli odpovědět na Stížnost nebo Reklamaci do 15 pracovních dnů po dni jejich obdržení, sdělí Dlužníkovi v této době překážky, které jí ve včasné odpovědi brání, a odpoví nejpozději do 35 pracovních dnů po dni obdržení Stížnosti nebo Reklamace.
-
Odpověď na řešení Stížnosti či Reklamace se zpravidla posílá stejným způsobem, jakým byla ze strany Dlužníka přijata, ale není tím vyloučeno odpovědět i jiným způsobem. Na žádost Dlužníka Společnost poskytne odpověď v listinné podobě.
-
- Nespokojenost s vyřešením stížnosti či reklamace
-
Dlužník, který nesouhlasí s vyřízením jeho podnětu, se může obrátit na:
-
-
místně a věcně příslušný soud,
-
Českou národní banku,
-
Asociaci inkasních agentur, z.s., se sídlem Purkyňova 74/2, 110 00 Praha 1 – Nové Město, email: info@aiacz.cz, web www.aiacz.cz.
-
-
-
Orgánem vykonávajícím dohled nad činností Společnosti v oblasti správy nevýkonných úvěrů je Česká národní banka, se sídlem Na Příkopě 28, Praha 1, PSČ: 115 03. Dlužník může, pokud nesouhlasí s vyřízením jeho podnětu, předložit České národní bance podnět na zahájení správního řízení.
-
- Závěrečná ustanovení